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Thema: [FINAL] "Eastern Front" v2.3 [Steam-Closed-Beta](Update 23.08.2015)  (Gelesen 936183 mal)

Mitth'raw'nuruodo

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Re: [FINAL] "Eastern Front" v2.21 [New Steam Version + Ostheer](Update 12.12.2013)
« Antwort #4635 am: 26. Dezember 2013 - 18:01:01 »
EF ist AKTUELL mit dem New Steam Version Patch NICHT spielbar.

Wegen diesem "Problem":
Wir arbeiten bereits an einer Lösung und stehen in Kontakt mit Relic. Aktuell gehen
wir davon aus, dass die von Relic beauftragte Firma, die das Patchen für CoH 1 auf Steam übernommen hat,
einfach keine Ahnung von der Modstruktur in CoH hat respektive das besagte Firma diverse Mechanismen
ingame mit denen aus CoH 2 gleichsetzten wollte. Es macht absolut keinen Sinn, dass Relic zB uns, der
EF-Mod, geholfen hat als Mod bei Steam "grünes Licht" zu bekommen und uns dann abzuschießen.
Wir vermuten daher, dass es zwischen Relic und der für den letzten Patch verantwortlichen Firma einen
Absprachenfehler gab und das daher aktuell viele Mods nicht in CoH gehen.
Ihr als auch wir selber müssen uns daher leider aktuell gedulden, ob und wie das Problem gelöst wird.
Bedingt durch die Feiertage ist es halt schwer, was direkt zu machen und zu regeln.

In diesem Sinne; frohe, ruhige, entspannte Tage ;)

Muckle

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gibts schon was neues?
Ich nehme mal an, dass hier nichts mehr kommt? Schade eigentlich.
« Letzte Änderung: 11. Januar 2014 - 23:58:29 von Muckle »

Torni

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moin moin,
wollte mal hören ob es was neues gibt?!  ;D

greets torni

evilSpike

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Nein aber ihr könnt euch sicher sein das wenn es was zu berichten gibt das wir eine entsprechende news bringen werden. Letzter stand ist das wir auf eine Antwort von relic warten

Tiger17

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Wenn EF dank des neuen Patches überhaupt nicht geht;
wie ist es dann technisch möglich; dass eure interne funktioniert???
Auch die müsste doch theoretisch  nicht gehen....
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evilSpike

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die geht auch nur weil wir auf 2.602 spielen und dann über tunngle :(

Tiger17

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Sehr schade, der Patch sieht nämlich trotz meiner anfänglichen Skepsis sehr nice aus...was denkt sich Relic nur dabei....
Aber ich denke und hoffe wir können wieder bald EF spielen :D
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Mitth'raw'nuruodo

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Aus aktuellem Anlass:
Wir dürfen mit Freude auf eine Ankündigung seitens der EF-Mod am Wochenende hinweisen.

Wir arbeiten momentan daran, denn von unserem Developer Cope entwickelten Fix, auf letzte
eventuelle Schwächen hin zu testen und zu prüfen. Wenn keine technisch gravierende Probleme
mehr auftreten, dann dürften wir euch entsprechend in Kürze einen neuen EF-Patch präsentieren.
Aber dazu wie angekündigt am Wochenende mehr.

Lord Rommel, EF-Dev.

Ch3mo

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Kann mans dann denn endlich direkt über steam laden?

Mitth'raw'nuruodo

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Kann mans dann denn endlich direkt über steam laden?
Das wird einer der nächsten Schritte sein. Da jetzt alles wieder geht, können wir den Greenlight-Vertrieb endlich organisieren.

Mitth'raw'nuruodo

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Einige Neuigkeiten vom EF-Team:
Zitat
Hello comrades,

It is time to talk about some of the upcoming changes for the Soviet and Ostheer factions in Eastern Front. Since we couldn't release our previous patch due to the issues with Company of Heroes updates, we continued working and improving the build, so we have now what we think it is more balanced and enjoyable to play rather than in previous versions. We will start talking about Soviets.

One of the big changes of the Soviet army, is the removal of the upgrades in the Support Barracks used to unlock the units, now they require additional buildings to be unlocked. We also replaced the ZiS-2 anti tank gun with the ZiS-3, because the latter was more common and the ZiS-2 is a much stronger AT gun and having the most powerful AT gun (zis-2) available so early in the game just looks/feels strange... so the ZiS-3 was a better choice. However, would that mean the end of the appereance of the ZiS-2 in Eastern Front mod? We don't think so.


ZiS-3 will be the regular anti tank gun that you can recruit from the Support Barracks. ZiS-2 now is a special unit for the Propaganda War Strategy Command Tree. You can get it unlocking the second right-hand side upgrade on that tree, and it will replace the ZiS-3. If you have several ZiS-3 units on the field, they will remain as it, but you can pay some resources to convert them into ZiS-2. If you recrew a lost ZiS-3 as Soviet player, you can upgrade it as well.

The Tank Hall also got some tweaks, being the most important ones: getting a third upgrade in order to unlock the mighty IS-2 and you can now use T-34/85 and SU-100 in the same match. We are still working to get the new models onboard, we hope to get the T-60 and the T-70 to replace the old models when this new patch rolls out.

Conscripts also got a boost, they now can recrew heavy weapons, although you surely know how delicate they are, so it is up to you how to use it in your favor. The Commissar call-in was also removed, in it's place you now get an ability that let you select a Conscript squad and convert it into the Shtrafnie squad(whose squad leader is equipped with a PPD-34 submachine gun).


And now, the last change to report about the Soviet Army... is that they now can use Heavy Machine guns. Yes, you are not dreaming nor drunk.

We tried several workarounds for blob suppression weapons based off vehicles, but all of them are gimmicky and do not work right.
  • First try was the Ford GPA, which doesnt work because it's destroyed by frontal assault with SMGs, fausts, schreck hits and Hafthohlladung as it's immobile while in suppression mode.
  • Second was T90 with lockdown, also doesnt work properly because it's also suffering the same problems as above.
  • Third is suppression with Red banner Strelky with DP28. Also doesn't work because it limits strategy. Always Red Banners + DP28 or you'll loose to lategame Axis blobs - without suppression they can just run through your army, much like the old USA rangerspam when they had no exhaust effect after "Fire Up", just that Axis do not even need it because Soviets can't suppress.
This is something that soviets already suffer from since a very long time. Only chance to fix this seems to be by adding a hmg type weapon to them... and so we did.


However, this weapon, the SG-43 Goryunov, it is just a temporal replacement as a heavy machine gun team. Our real goal is to finish this one:


Meanwhile, we will remain using the placeholder(Credits to DMz). There are more subtle changes for Soviets, but that will be for another time. For now let's talk about Ostheer...


The Sturmpioniers now get Gewehrs 41 when purchasing their combat upgrade.



Landser squads can now get three MP40 instead of a MKB42(W)



Or two Panzerbüchse 39 anti tank rifles.



Ostheer can now produce mortar teams when selecting the Support pool.



Panzerfusiliers no longer get MP40/IIs, they can get now MG-34s.



Jägers no longer have Gewehr 43 as upgrade; they don't have MP44s,
 but they use something similar...



The Support Army Troops tree no longer gives you either Wespe or Panzer 38t,
you now get a Panzerjager squad with a Luchs light tank for support.
(Wespe is it's own call-in at the end of the tree
and Panzerjagers are no longer available as regular unit)



First new unit: the Skirmish Commander, only one available at the field,
 just like the Soviet Command Squad... however both use different abilities.



Second new unit: Bombardier Team, composed of one soldier equipped
 with a Granatbüchse 39 and two more using MP40s. Replaces the LMG Team.


Thanks for your support,

Archaic Entertainment Team

FichtenMoped

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Starke Sache :)

Wie siehts in puncto Installation per Steam aus? :)

Thx @ Nordlander :)

Mitth'raw'nuruodo

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Wie siehts in puncto Installation per Steam aus? :)
Wie immer; Wir arbeiten dran. Der Greenlight-Vertrieb ist nicht so einfach zu organisieren - für eine Mod ;)

inhaLate

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Ich finde die Änderungen auch toll.  :D Ist Eastern Fronts mit Soundpack 5, HD Texturen oder anderen "Aufhübschungen" kompatibel?
"Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd."  Otto von Bismarck

Mitth'raw'nuruodo

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Ich finde die Änderungen auch toll.  :D Ist Eastern Fronts mit Soundpack 5, HD Texturen oder anderen "Aufhübschungen" kompatibel?
Kommt immer auf die "Aufhübschungen" an. Skins und Co. werden je nach Verfügbarkeit gehen (mir wäre ein Skinpack für die rote Armee
und das Ostheer aber neu - es geht also wenn nur Vanilla-Stuff). Ich kann zumindest Pfuschers HD-Pack als kompatible bestätigen, da einer
unserer Devs (DarcReaver) mit denen zockt. Soundpacks wird schwieriger, da wir für die rote Armee Custom-Sounds
und die Sprachfiles des russischen CoHs benutzten. Ansonsten fallen mir dann keine anderen Aufhübschungen ein.